Výměna, vrácení a reklamace zboží

V případě, že si objednáte zboží přes náš e-shop www.mateto.cz a nesedí Vám velikost nebo vám produkt jinak nevyhovuje, je možné ho do 14 dnů od doručení vrátit, nebo vyměnit.

Výměna probíhá formou vrácení a objednáním nového zboží. Tzn. po přijmutí vašeho vráceného zboží je do 7. dnů  zkontrolováno.  Pokud je vše v pořádku,  je vám zaslán e-mail, že vaše vratka je v pořádku a jsou vám odeslány peníze zpět na číslo účtu, které uvedete do formuláře pro vrácení zboží.

Zboží které vracíte by mělo být nepoškozené, neopotřebované, nenošené a tím pádem ani prané či cítit parfémem nebo pamlsky, aby byla vratka vyřízena kladně a co nejdříve. 

Nelze vrátit/vyměnit zboží, které pro vás bylo vytvořeno na zakázku. Týká se to především personalizovaných textů a obrázků na produkty jako jsou obojky, pamlskovníky, obaly na doklady, obaly na rybářské doklady, polštáře, hrnky apod. Taktéž nelze vrátit obaly na myslivecké plomby, na které byl vypálený obrázek. 

 

V případě reklamace je nutné se zbožím zaslat také reklamační formulář. 

Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

a)  na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; 

b)  na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

V tom případě máte právo na:

  1. a)  přiměřenou slevu z ceny; nebo

  2. b)  odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. a)  odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

  2. b)  se vada projeví opakovaně,

  3. c)  je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

  4. d)  je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

      Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

      V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

      Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

 

 

Dopravu reklamovaného nebo vráceného zboží hradí zákazník na své náklady. 

 

Balíčky s vráceným/reklamovaným zbožím prosím posílejte jedním ze způsobů uvedených níže. Neposílejte na dobírku, takové balíčky nebudou vyzvednuty.

Odesílejte ZÁSILKOVNOU nebo BALÍKOVNOU

ZÁSILKOVNA:

Jitka Drechslerová
e-mail: info@mateto.cz
tel.: 720 679 797
pobočka: Z-BOX, Sladkovského 42, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem

 

BALÍKOVNA:

Jitka Drechslerová
e-mail: info@mateto.cz
tel.: 720 679 797
pobočka: AlzaBox Penny, Sladkovského 842, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem

 

Zpět do obchodu