V případě, že si objednáte zboží přes náš e-shop www.mateto.cz a nesedí Vám velikost nebo vám produkt jinak nevyhovuje, je možné ho do 14 dnů od doručení vrátit, nebo vyměnit.
Výměna probíhá formou vrácení a objednáním nového zboží. Tzn. po přijmutí vašeho vráceného zboží je do 7. dnů zkontrolováno. Pokud je vše v pořádku, je vám zaslán e-mail, že vaše vratka je v pořádku a jsou vám odeslány peníze zpět na číslo účtu, které uvedete do formuláře pro vrácení zboží.
Zboží které vracíte by mělo být nepoškozené, neopotřebované, nenošené a tím pádem ani prané či cítit parfémem nebo pamlsky, aby byla vratka vyřízena kladně a co nejdříve.
Nelze vrátit/vyměnit zboží, které pro vás bylo vytvořeno na zakázku. Týká se to především personalizovaných textů a obrázků na produkty jako jsou obojky, pamlskovníky, obaly na doklady, obaly na rybářské doklady, polštáře, hrnky apod. Taktéž nelze vrátit obaly na myslivecké plomby, na které byl vypálený obrázek.
V případě reklamace je nutné se zbožím zaslat také reklamační formulář.
Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
V tom případě máte právo na:
-
a) přiměřenou slevu z ceny; nebo
-
b) odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
-
a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
-
b) se vada projeví opakovaně,
-
c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
-
d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
Dopravu reklamovaného nebo vráceného zboží hradí zákazník na své náklady.
Balíčky s vráceným/reklamovaným zbožím prosím posílejte jedním ze způsobů uvedených níže. Neposílejte na dobírku, takové balíčky nebudou vyzvednuty.
Odesílejte ZÁSILKOVNOU nebo BALÍKOVNOU
ZÁSILKOVNA:
Jitka Drechslerová
e-mail: info@mateto.cz
tel.: 720 679 797
pobočka: Z-BOX, Sladkovského 42, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem
BALÍKOVNA:
Jitka Drechslerová
e-mail: info@mateto.cz
tel.: 720 679 797
pobočka: AlzaBox Penny, Sladkovského 842, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem